Porozmawiajmy o Twoich wyzwaniach biznesowych!

Na jakie korzyści
możesz liczyć?

Mamy bogate doświadczenie poparte udokumentowanymi twardymi rezultatami:

  • poprawiamy rentowność, wolumen i dynamikę sprzedaży produktów przynoszących największy zysk, mających największy potencjał,
  • redukujemy koszty w procesie sprzedaży i logistyki,
  • uzyskujemy twarde dane, na podstawie których kierownictwo może modelować portfolio produktów: wzmocnić produkty zyskowne, wycofać produkty nierentowne,
  • zwiększamy siłę marki produktów i ich udział w kategorii we wszystkich punktach sprzedaży,
  • stwarzamy w firmie przestrzeń dla budowania i wdrażania skutecznych programów – lojalnościowych dla Twoich klientów i motywacyjnych dla handlowców.

Jak działamy?

Pozyskujemy dane, które zamieniamy na czysty zysk… W projektach uwzględniamy jednocześnie kilka wymiarów:

rynek

kto jest klientem, w jakich sytuacjach, jakie ma motywacje, jakie są segmenty

strategię

w jakim kierunku ma się rozwijać organizacja, jej produkty i sprzedaż

finanse

 jakie są możliwości i ograniczenia finansowe, jakie cele do realizacji

Bazujemy na
twardych danych

Zaczynamy od analizy i zbieramy niezbędne dane dla określenia potencjału, silnych i słabych stron Twoich produktów.

Działamy wielowymiarowo: bierzemy pod uwagę rynek, strategię, finanse, potencjał produktów i kanały sprzedaży.

Prowadzimy analizy shopperowe (drzewo decyzyjne, zachowania konsumentów) i merchandisingowe (ułożenie na półce, siła marki, udział produktu w swojej kategorii itp.).

Po analizie otrzymujesz rekomendacje:

  • jak wykorzystać potencjał najsilniejszych produktów (wyższa marża, wyższe obroty),
  • które produkty możesz wycofać (niski potencjał, niska rentowność lub mała rotacja),
  • jak optymalnie lokować towary na półkach w różnych punktach sprzedaży,
  • w jakie narzędzia wyposażyć handlowców do efektywnej pracy (oferujemy wszechstronne warsztaty i wsparcie),
  • jak wyeliminować zbędne koszty w sprzedaży,
  • jak poprawić wskaźniki, w tym Rate of Sales (RoS).

Walczymy o konkretne wyniki:

W ramach projektu Rate of Sales handlowcy otrzymują m.in. optymalizator sprzedaży, manual (ścieżki zachowań i argumentów dla poszczególnych produktów), matrycę dystrybucyjną oraz narzędzie Next Best Line.

Jednocześnie wdrażamy standardy merchandisingowemiary dla uzyskiwanych celówzasady jakościowe merchandisingu oraz dokonujemy segmentacji punktów sprzedaży. Te wszystkie działania mają istotny wpływ na marketing produktów.

Mocno pracujemy w zespołach, co przynosi ważne korzyści:

  • zacieśnia współpracę nad realizacją wspólnych celów,
  • cele wszyscy rozumieją i lepiej się z nimi identyfikują.

Zespoły otrzymują od nas wskazówki i narzędzia do pracy operacyjnej w sprzedaży i marketingu. Dzięki temu masz większą pewność, że ulokowane na półkach sklepowych produkty przekładają się na najlepsze z możliwych rezultaty.

 

 

Wspieramy marketing
produktów i komunikację w sprzedaży:

Uporządkowanie oferty pod kątem potencjału rynkowego produktów i usług pozwoli Tobie zoptymalizować działania i budżet marketingowy. Jakie korzyści uzyskujesz w marketingu dzięki Rate of Sales?

  • inwestujesz w narzędzia i formy promocji dla tych produktów, które przynoszą największy zysk,
  • lepiej rozumiesz potrzeby Twoich klientów i preferowane przez nich modele zakupowe – możesz się do nich odwołać we wszystkich działaniach,
  • Twój marketing koncentruje się na narzędziach przynoszących najlepsze rezultaty biznesowe – nie musi już działać po omacku,
  • Twoi handlowcy i dział obsługi klienta otrzymują spójne w treści materiały wspomagające sprzedaż i budowanie relacji z klientami.

Zapewniamy pełne wsparcie w obszarze marketingu produktu – niezależnie od stopnia zaawansowania Twojego działu i dostępnych kompetencji. Niejednokrotnie dla naszych Klientów tworzyliśmy od podstaw funkcję marketingu.

Zweryfikować strategię sprzedaży

Firma wytwarza produkty na indywidualne zamówienia klientów  lub w krótkich seriach i potrzebuje to robić znacznie szybciej!

Zoptymalizować Rate of Sales

Poziom realizacji zamówień nie jest zadawalający, a klienci coraz bardziej narzekają na serwis i terminowość!

Lepiej zarządzać kanałami dystrybucji

Firma projektuje lub wytwarza rozwiązania, produkty lub usługi wymagające dobrej współpracy biura i produkcji!

Wdrożyć Customer Journey / Experience

Przepływ materiału jest skomplikowany, produkcja w toku wysoka, wszystkie zasoby zajęte, a nasze czasy realizacji rosną!

Przeprowadzić rekrutację

Firma wytwarza produkty na indywidualne zamówienia klientów  lub w krótkich seriach i potrzebuje to robić znacznie szybciej!

Wdrożyć lub usprawnić marketing

Poziom realizacji zamówień nie jest zadawalający, a klienci coraz bardziej narzekają na serwis i terminowość!

Usprawnić obsługę klienta

Firma projektuje lub wytwarza rozwiązania, produkty lub usługi wymagające dobrej współpracy biura i produkcji!

Wdrożyć proces Sales and Operations Planning

Przepływ materiału jest skomplikowany, produkcja w toku wysoka, wszystkie zasoby zajęte, a nasze czasy realizacji rosną!

Switch The Language

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com

    Cart