
Case study: TECHMATIK
Techmatik S.A. należy do amerykańskiej grupy Columbia Machine, która na rynku światowym jest wiodący...
Kompleksowe wsparcie w optymalizacji sprzedaży:
Wdrażamy efektywne modele sprzedażowe pracując na strategii, procesie, ofercie, kanałach dystrybucji, kompetencjach szefa sprzedaży i zespołu oraz strukturze sił sprzedażowych.
Customer Journey i Customer Experience:
Integrujemy obszary sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, dostosowując działania, komunikację, procesy i systemy zarządzania relacjami do zmiennych oczekiwań rynku.
Wsparcie procesu zmiany i rekrutacja:
Wspieramy zarząd, szefa sprzedaży i zespół w przeprowadzeniu zmiany organizacyjnej. Zapewniamy rekrutację odpowiednich pracowników oraz projekty asessment center / development center.
Korzyści z wdrożenia QRM dzielę na te, które dotyczą samej organizacji pracy i te wyrażone we wskaźnikach i satysfakcji klientów. W tej drugiej grupie najważniejszym dla mnie rezultatem jest to, że ten sam zespół, który przed trzema laty wypracowywał obroty rzędu 7 mln euro, dziś osiąga 40 mln nie będąc przeciążonym pracą.
Problemy ze spóźnieniami praktycznie udało się wyeliminować – osiągnęliśmy poprawę wskaźnika zleceń oddawanych w terminie z 73 do 99%. Jeśli sporadycznie pojawiły się spóźnienia, sięgały one najwyżej 1-2 dni.
Chcesz się upewnić, że przyjęta strategia jest optymalna lub szukasz partnera, który pomoże ustalić i wdrożyć strategię sprzedaży…
Chcesz uporządkować portfolio produktów i usług inwestując w dochodowe i rotujące, a wycofując z oferty pozycje niedochodowe i przynoszące straty…
Chcesz dopasować i zintegrować działania w ramach kanałów dystrybucji, aby uzyskać maksymalną rentowność…
Chcesz w pełni kontrolować proces pozyskiwania i obsługi klienta oraz zapewnić spójne doświadczenia w każdym punkcie styku z firmą i produktem
Poszukujesz cennych pracowników na trudnym rynku pracy. Chciałbyś dopasować kompetencje zespołu sprzedażowego do stojących przed Tobą i firmę wyzwań…
Chciałbyś uruchomić lub usprawnić obszar marketingu w firmie, a następnie zintegrować go ze sprzedażą i obsługą klienta dla osiągnięcia maksymalnego wyniku…
Chcesz usprawnić obsługę dla maksymalnej satysfakcji klientów i poprawy wyników sprzedażowych. Myślisz o integracji obsługi z marketingiem i sprzedażą…
Mam zaszczyt być w gronie sędziów PNSA, którego misją jest promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży.
PNSA to w Polsce najbardziej prestiżowy konkurs sektora sprzedaży i obsługi klienta.
Michał Paradowski, partner zarządzający 4Results
Jak budować organizację jako świadomą społeczność? Tego dowiesz się z książki “Świadomy biznes. Jak...
Ruszyły zapisy na Accountability Culture Congress!Wszystkich sympatyków, praktyków kultury odpowiedz...
Jakie korzyści biznesowe daje Strategia QRM? Skrócenie czasu realizacji zamówień klienta o 50...
Jak zdobyć przewagę konkurencyjną wdrażając metodę Quick Response Manufacturing? Na to pytanie oraz...
Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.
63739 street lorem ipsum City, Country
+12 (0) 345 678 9
info@company.com