Praktyk wielu metod sprzedażowych (B2B, B2C) w sprzedaży produktów i usług.
W swojej karierze zawodowej współrealizował projekty związane z wdrażaniem zmian w obszarach: obsługi klientów i sprzedaży telefonicznej oraz telemarketingu
i reklamacji oraz modeli kompetencyjnych. Zajmował się także sprzedażą, zarządzał grupami sprzedaży i obsługi klienta, należał do zespołów negocjacyjnych oraz prowadził złożone procesy rekrutacyjne. Twórca autorskich programów szkoleniowych.
Specjalizuje się w zakresie rozwoju kompetencji w sprzedaży, sprzedaży telefonicznej i obsłudze klienta oraz, zarządzaniu – prowadzeniu zespołów sprzedaży i obsługi klienta, komunikacji i prezentacji, efektywności i rozwoju osobistego. Prowadzi coachingi dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zarówno B2B, B2C, jak i sprzedaży telefonicznej.
Jako konsultant/trener pracowała m.in. dla: Johnson&Johnson, Piotr i Paweł, Pepsico, PKN Orlen, Orlen Gaz, LeasePlan, Auchan, PGNiG, Amica Wronki, AkzoNobel, PKP, PBS, Akademia Liderów Rynków Kapitałowych im. L. Pagi, Samsung, CAT BM, KPRM, ITB, VWR, Viridian, Lotos.