Michał Andrejczuk

KONSULTANT

„Klienta nie obchodzi Twoje rozwiązanie. Obchodzą go jego problemy” (Dave McClure, 500 Startups). Ta myśl przyświeca mi od początku kariery zawodowej, w której jako pracownik, a potem konsultant pomagałem firmom poznawać problemy ich klientów oraz budować i dostarczać wygrywającą ofertę wartości.

Od ponad 15 lat jestem związany z branżą badań i doradztwa. Specjalizuję się we wprowadzaniu kultury klientocentryczności w organizacjach. Pomagam małym, średnim i dużym organizacjom w poznawaniu realnych potrzeb i obaw poszczególnych grup klientów. Wykorzystując teorię ograniczeń (TOC) i narzędzia Lean Management w optymalizacji procesów sprzedaży i obsługi efektywnie łączę świat klienta (VoC, CX, CEM) z ograniczeniami i wyzwaniami po stronie organizacji.  

Pracując jako badacz, manager czy opiekun klienta w MillwardBrown (obecnie Kantar) opisywałem i pomagałem zyskownie wykorzystać opinie, motywacje i postawy klientów. Następnie jako R&D Director w ICAN Institute (wydawca Harvard Business Review Polska) wspierałem rozwój i konkurencyjność firm różnej wielkości. Budowałem również dedykowane systemy klasy CRM oraz wspierałem transformacje cyfrowe polskich firm.

Wśród podmiotów, którym pomogłem, znajdują się między innymi: Mercedes, mBank, Orange, Marcopol, DHL Express, ROHLIG SUUS Logistics, Macrologic, Synthos, Śnieżka, PARP, Tchibo

Switch The Language

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com

    Cart