Wdrażamy strategie stawiające klientów w centrum uwagi:

Customer Obsessed?

Jeśli chcesz budować siłę firmy i marki poprzez satysfakcję klientów, musisz działać w sposób w pełni kontrolowany i spójny, zarządzając Customer Experience! (CX)

  • Reorganizujemy sposób działania firm, wprowadzając modele zarządzania informacjami dla uzyskania spójnych i pozytywnych doświadczeń klientów.
  • Pomagamy zdefiniować model wykorzystywania informacji zwrotnej od klientów w celu poprawy procesów obsługi klienta (CTL – Close the Loop).
  • Modelujemy systemy motywacyjne oparte na mierzeniu CX.
  • Analizujemy i dostrajamy procesy biznesowe z perspektywy doświadczeń klientów, starając się uwzględnić wszystkie punkty styku z firmą oraz wyrażane w czasie rzeczywistym opinie.
  • Przygotowujemy całościowe plany działań wdrożeniowych strategii opartych na mierzeniu i budowaniu wysokiego poziomu CX.

Jak działamy?

W projektach uwzględniamy kilka wymiarów:

WARTOŚCI

Co dokładnie decyduje o poczuciu satysfakcji klientów – w jakich sytuacjach i na których etapach współpracy

ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ

Jakie są punkty styku klientów z firmą, co stanowi informacje zwrotne, co chcemy komunikować przy okazji każdej interakcji

DZIAŁANIA

Jakie działania decydują o satysfakcji klientów, jak wyposażyć pracowników w informacje i dane, by móc te działania realizować

Co zyskujesz poprzez mocniejszą orientację na klienta?

  • Lojalność – zadowoleni klienci nie poszukują alternatywnych ofert.
  • Rozwój i wyższe obroty – zadowoleni klienci polecają Twoje produkty innym.
  • Mniejsza rotacja klientów – łatwiej utrzymujesz bazę stałych klientów i więcej energii możesz poświęcić na zdobywanie nowych leadów.
  • Silna marka – o sile marki decydują opinie i „pierwszy wybór”.
  • Informacje zwrotne z rynku, które pozwalają jeszcze lepiej dostosować działania i produkty do zmiennych oczekiwań.
  • Przewaga nad konkurencją – badania wskazują, że firmy zaangażowane w troskę o satysfakcję klientów szybciej zdobywają rynek, wygrywając konkurencję z innymi graczami.

Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc:

Zweryfikować strategię sprzedaży

Firma wytwarza produkty na indywidualne zamówienia klientów  lub w krótkich seriach i potrzebuje to robić znacznie szybciej!

Zoptymalizować Rate of Sales

Poziom realizacji zamówień nie jest zadawalający, a klienci coraz bardziej narzekają na serwis i terminowość!

Lepiej zarządzać kanałami dystrybucji

Firma projektuje lub wytwarza rozwiązania, produkty lub usługi wymagające dobrej współpracy biura i produkcji!

Wdrożyć Customer Journey / Experience

Przepływ materiału jest skomplikowany, produkcja w toku wysoka, wszystkie zasoby zajęte, a nasze czasy realizacji rosną!

Przeprowadzić rekrutację

Firma wytwarza produkty na indywidualne zamówienia klientów  lub w krótkich seriach i potrzebuje to robić znacznie szybciej!

Wdrożyć lub usprawnić marketing

Poziom realizacji zamówień nie jest zadawalający, a klienci coraz bardziej narzekają na serwis i terminowość!

Usprawnić obsługę klienta

Firma projektuje lub wytwarza rozwiązania, produkty lub usługi wymagające dobrej współpracy biura i produkcji!

Wdrożyć proces Sales and Operations Planning

Przepływ materiału jest skomplikowany, produkcja w toku wysoka, wszystkie zasoby zajęte, a nasze czasy realizacji rosną!

Klienci o 4Results

„4Results wyróżnia mocne doświadczenie biznesowe, łączenie zarówno twardego jak i miękkiego podejścia, nastawienie na osiąganie efektów i rozwój kultury organizacyjnej.

Polecam 4Results jako dobrego partnera
w rozwoju i zmianach w organizacji.”

Switch The Language

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com

    Cart