Integracja kanałów sprzedaży

W ostatnich latach tradycyjny kanał sprzedaży, sieci i dyskonty mocno ewoluowały, zarówno na poziomie struktur, jak i formatów sklepów. Równolegle dynamicznie rozwija się handel elektroniczny. Wobec tych zmian współczesna sprzedaż stoi przed wyzwaniem optymalizacji procesów, komunikacji i działań. Z jednej strony chodzi o dostosowanie się do wymogów rynku, ale z drugiej – o umiejętne budowanie pozycji i wykorzystywanie szans w nowych i zmiennych uwarunkowaniach. Nie czekaj i zacznij optymalizować sprzedaż razem z nami!

W jaki sposób integrujemy sprzedaż:

1.

Rozpoczynamy od audytu potencjału sprzedaży. Obejmuje on analizy jakościowe i ilościowe. Badamy strukturę kanałów, efektywność działań w kanałach, ponoszone nakłady, identyfikujemy rzeczywiste wyzwania i problemy. 

W wyniku audytu powstają rekomendacje oraz program optymalizacji.

costs-optimization-production-efficiency-icon-260nw-1060918973 (1)

2.

Wypracowujemy nowy, skuteczny standard sprzedaży, adekwatny do zmieniających się realiów rynkowych. Prezentujemy plan wdrożenia.

3.

Wdrażamy standard w obszarach rynkowych  (sprzedaż, marketing, obsługa klienta). Wdrożenie wspieramy narzędziami dla wszystkich szczebli struktury sprzedaży. Wdrażamy konkretne miary sukcesu.

Pomożemy Tobie zintegrować kanały sprzedaży, wprowadzając logikę opartą na nowych zasadach i regułach rynkowych.

Główne cele naszych Klientów integrujących sprzedaż to:

MARŻA

wyeliminowanie strat w nakładach w obszarze sprzedaży

STRUKTURA

wypracowanie efektywnej struktury sprzedaży wobec konsolidacji po stronie odbiorców

OBRÓT

wzrost wolumenu sprzedaży w kanałach, przeciwdziałanie spadkom efektywności

SIŁA

wzmocnienie pozycji konkurencyjnej organizacji

SKUTECZNOŚĆ

wyposażenie firmy w narzędzia pozwalające prowadzić efektywną ekspansję rynkową

Optymalizacja Route to Market:

Pomagamy firmom dostosować operacje w obszarach sprzedaży, marketingu, dystrybucji i obsługi klienta, tak aby skrócić czas wprowadzenia na rynek nowych produktów i usług oraz ograniczyć ogólne koszty.

W projekcie RTM pracujemy nad wytworzeniem organizacyjnej kultury sprzedaży, tak aby pracownicy i zespoły rozumiały i identyfikowały cele oraz miały poczucie wpływu na osiągane rezultaty.

 

Co zyskujesz dzięki RTM?

  • Skracasz czas wprowadzenia produktów na rynek.
  • Sprzedajesz więcej przy minimalnych nakładach.
  • Lepiej dopasowujesz ofertę do wymagań swoich Klientów.
  •  Optymalizujesz wydatki w obszarach rynkowych.
  • Twój zespół sprzedażowy jest właściwie przygotowany, skuteczny, zmotywowany i efektywny.
  •  Łatwiej utrzymujesz dotychczasowych klientów i zabezpieczasz sobie nowe źródła przychodów.
  •  Twoi pracownicy z obszaru marketingu, sprzedaży, dystrybucji i obsługi klienta pracują na wspólne cele.

Sprawdź, w czym jeszcze możemy pomóc:

Zweryfikować strategię sprzedaży

Firma wytwarza produkty na indywidualne zamówienia klientów  lub w krótkich seriach i potrzebuje to robić znacznie szybciej!

Zoptymalizować Rate of Sales

Poziom realizacji zamówień nie jest zadawalający, a klienci coraz bardziej narzekają na serwis i terminowość!

Lepiej zarządzać kanałami dystrybucji

Firma projektuje lub wytwarza rozwiązania, produkty lub usługi wymagające dobrej współpracy biura i produkcji!

Wdrożyć Customer Journey / Experience

Przepływ materiału jest skomplikowany, produkcja w toku wysoka, wszystkie zasoby zajęte, a nasze czasy realizacji rosną!

Przeprowadzić rekrutację

Firma wytwarza produkty na indywidualne zamówienia klientów  lub w krótkich seriach i potrzebuje to robić znacznie szybciej!

Wdrożyć lub usprawnić marketing

Poziom realizacji zamówień nie jest zadawalający, a klienci coraz bardziej narzekają na serwis i terminowość!

Usprawnić obsługę klienta

Firma projektuje lub wytwarza rozwiązania, produkty lub usługi wymagające dobrej współpracy biura i produkcji!

Wdrożyć proces Sales and Operations Planning

Przepływ materiału jest skomplikowany, produkcja w toku wysoka, wszystkie zasoby zajęte, a nasze czasy realizacji rosną!

Switch The Language

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com

    Cart