Case study - Firma z sektora mediów:
Klient w ciągu ostatnich 5 lat potroił swoje obroty, 3-krotnie zwiększył również swoją strukturę, powołując nowe spółki w Grupie.
Tak dynamiczny rozwój przyniósł potrzebę rewitalizacji strategii, stworzenia wspólnej wizji oraz planu rozwoju grupy spójnego dla szerokiego grona 10 osób odpowiedzialnych za rozwój spółek w grupie.
Zadaniem 4Results było zaprojektowanie cyklu warsztatów:
Warsztat 1. Kim chcemy być za 2, 3 lata na tak dynamicznym rynku?
Warsztat 2. Nasza kultura organizacyjna i model przywództwa, czyli jak chcemy budować zaangażowanie?
Warsztat 3. Jakie strategiczne decyzje podejmiemy?
Warsztat 4. Kluczowe projekty i inicjatywy, czyli kto i za co będzie odpowiedzialny przez najbliższy rok?
Warsztat 5. Grupa czy Zespół? Jakie działania należy podjąć, aby zwiększyć efekty dobrej współpracy pomiędzy spółkami w grupie?
Każdy z warsztatów trwał jeden dzień i był realizowany raz na miesiąc. Przed każdym warsztatem uzgadniana była struktura każdego spotkania, wyznaczane zadania przygotowujące zespół do efektywnej pracy podczas warsztatu.