Narzędzia diagnostyczne i metodyki:

Dysponujemy własnymi, autorskimi narzędziami i metodykami badawczymi oraz realizujemy szkolenia i projekty badawcze z użyciem narzędzi opracowanych przez inne podmioty.
Oto lista niektórych dostępnych narzędzi:

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o stosowanych przez nas narzędziach
i metodykach, napisz do nas: andrzej.domanski@old.4results.pl

  • Test Kolory, Test Extended Disc,
  • Badanie 360° Angażujący Lider,
  • Badanie 360° Leadership Versatility Index,
  • Master Person Analysis,
  • Badanie Angażującej Kultury (Neurohm),
  • Culture Assessment Tool,
  • NPA, FRIS, Test motywacji,
  • Badanie Patricka Lencioniego, Audyt Energii Osobistej,
  • TWI, Kanban, Lean, RfS,
  • Insight Shingo, Reiss Motivation Profile,
  • BIOCODE™.

TEST KOLORY

Test Kolory jest oparty jest o badania C.G. Junga i pozwala ustalić, w jakim stopniu jesteś Czerwonym Wojownikiem, na ile Niebieskim Analitykiem, ile w twoich zachowaniach jest Zielonego Realizatora, a na ile jesteś Żółtym Inspiratorem. Test pozwoli ci lepiej zrozumieć siebie oraz efektywniej zarządzać własnymi talentami i energią. Jest bezcenną bazą rozwoju oraz podstawą do budowania owocnych relacji w biznesie i życiu prywatnym.

Extended DISC

 

System Extended DISC® jest pakietem narzędzi pozwalających na diagnozowanie organizacji, zespołów oraz indywidualnych talentów i predyspozycji pracowników. Test został zaprojektowany, aby dostarczyć użytkownikom praktyczny plan działania, który pozwoli na poprawę działań w taki sposób, który pomoże osiągnąć cele biznesowe. 

Test Lumina Spark 

 

Lumina Spark to ostatnia innowacja na rynku profesjonalnych narzędzi rozwojowych. Jest wyjątkowa wśród narzędzi psychometrycznych, ponieważ unika stereotypów, nie szufladkuje i nie etykietuje ludzi. Umożliwiamy uczestnikom szerokie spojrzenie na ich cechy i sposoby zachowania oraz dajemy jasne wskazówki jak mogą efektywniej pracować z innymi. Używamy prostego, wolnego od żargonu języka oraz łatwych do zapamiętania kolorowych wizualizacji. 

Nasi partnerzy badawczy

Własne projekty badawcze:

4Results realizuje własne projekty badawcze z udziałem wyższej kadry zarządzającej i pracowników firm. Zobacz udostępnione badania:

RAPORT Z BADANIA: Co buduje, a co zabija zaangażowanie? Edycja 2020

W 2020 r., w okresie epidemii COVID-19 zdecydowaliśmy się na powtórzenie badania „Co buduje, a co zabija zaangażowanie”, którego pierwsza edycja odbyła się w 2018 r. Interesowało nas, czy w sytuacji lockdownu, pracy zdalnej i powszechnej niepewności zmieniają się czynniki budujące/obniżające zaangażowanie pracowników.  Badanie zostało zrealizowane w miesiącach maj-lipiec 2020 r. z udziałem 244 menedżerów i kierowników – uczestników prowadzonych zdalnie szkoleń 4Results. Zobacz, jak zmieniły się czynniki wpływające na zaangażowanie pracowników!

 

RAPORT Z BADANIA: Polski lider: decyzje w czasach VUCA

Jak wynika ze zrealizowanego z udziałem 479 menedżerów badania firmy doradczo-szkoleniowej 4Results  „Polski lider: decyzje w czasach VUCA”, aż 92% polskich menedżerów deklaruje, że podejmując decyzje, muszą uwzględnić wiele czynników, które ciągle się zmieniają. 89% zarządzających z kolei stwierdza, że ich praca wymaga ciągłego dostosowywania się do zmieniających się warunków. Niemal 2/3 natomiast uważa, że w ich pracy zasady podejmowania decyzji, które obowiązywały do tej pory, zmieniają się. Badanie wskazuje, że zarządzający mają silne poczucie zmienności i złożoności w swojej pracy.

RAPORT Z BADANIA: Spotkania: efektywnie spędzony czas, czy stracone  godziny?

Aż 74% zarządzających codziennie ma spotkania w małej grupie osób, 60% – przynajmniej raz w tygodniu odbywa zebrania w większym zespole, połowa –  przynajmniej raz w tygodniu odbywa telekonferencje. Co trzeciego zarządzającego najbardziej podczas spotkań kłuje w oczy brak zaangażowania uczestników, co czwartego: korzystanie z telefonu i laptopa, zamiast aktywnego udziału – to niektóre wnioski z badania 4Results.   

 

Wypełnij formularz, aby otrzymać link do RAPORTU

RAPORT Z BADANIA: To z kim właściwie jest coś nie tak? Menedżerowie o Millenialsach

Aż 70% menedżerów obawia się o przyszłość swojego zespołu: uważa, że największym wyzwaniem w zarządzaniu Millenialsami jest niepewność związana z ich brakiem przywiązania do firmy i łatwym podejmowaniem decyzji o odejściu. 62%  zarządzających wskazuje na „roszczeniowość” pokolenia Y, a 46% sądzi, że kłopotem jest szybkie nudzenie się  i mała cierpliwość. Receptą na tę ostatnią bolączkę może być wynajdowanie ciekawych zadań przedstawicielom pokolenia Y – to wnioski z badania firmy doradczo-szkoleniowej 4Results.

Wypełnij formularz, aby otrzymać link do RAPORTU

RAPORT Z BADANIA: Co buduje, a co zabija zaangażowanie?

W 2017 i 2018 roku  przeprowadziliśmy w 4Results badania z udziałem 950 menedżerów dużych organizacji. W badaniu wzięło udział 200 Top Managerów, 360 Middle Managerów i 390 Line Managerów. Zapytaliśmy ich o dwie rzeczy: co według nich buduje, a co zabija zaangażowanie? Zobacz rezultaty.

Wypełnij formularz, aby otrzymać link do RAPORTU

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do naszego newslettera.

Switch The Language

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com

    Cart